چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

لذت مرگ

برای شنیدن فایل صوتی اینجا رو کلیک کنید .

نظرات 9 + ارسال نظر
ایرج میرزا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام فرخ خان
خوبی که ایشالا؟ منم برات طول و عمر و سلامتی آرزو میکنم .
حالا راستشو بگو . اون تبلیغات رادیویی که اسمش یادم نیست صدای شما بود؟ چند روز پیش تو تاکسی از رادیو یه تبلیغات شنیدم که صداش کپ صدای خودت بود . همون موقع گفتم تو نمیری ایرج این فرخ خودمونهحالا جون ایرج خودت بودی؟
اگه خودت بودی اسم اون کالا رو بگو همین فردا ... فردا که جمعه است ... همین شنبه میرم یه دوجین میخرم فقط بیاد فرخ خان
امیدوارم فقط ایزی لایف نبوده باشه

سلام بر ایرج عزیز و دوست داشتنی
از سال 83 تا امروز دیگر تیزری نخوانده ام .... مشتریانم را از دست دادم ....
هر وقت زنگ میزدند ، نمیرفتم و از نان خوردن افتادم .
شاید صدای دوست عزیزم مهران دوستی را شنیده باشی . . . . من و او تقریبا شباهتهایی در صدا داریم . یکی از مهمترین عللی که دیگر تیزر نمیخوانم ، مسافت است ... همه ی کارهای تبلیغاتی در تهران انجام میگیرد و من خوشبختانه چند سالی ست که از تهران به گیلان هجرت کرده ام
ارادت دارم

...ان تموتو شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

[:S



دختر مردابی شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام آقا فرخ
راست گفتید مرگ یه وقتایی خیلی حال میده یکی دیگه از اون وقتا زمانیه که درد داره تمام استخوانای آدمو خرد میکنه و فقط مرگ میتونه آرامش را بهش برگردونه (من این یکی رو تجربه کردم ولی متاسفانه مرگ با من همراهی نکرد)
به هر حال فکر می کنم برای حال کردن راه های دیگه ای هم هست ترجیح میدم شما باشید و با این صدای دلنشین بازم برامون پستای جدید بذارید حتی اگه قرار باشه ۶۵ سالگی مادر زن و عروسی دو تا جوون تازه به دوران رسیده و خریدای عید و حتی اون چک برگشتی سرجاشون باقی بمونند
آرزوی من هم برای شما طول عمر و سلامتی و البته عمر باعزته

سلام به روی ماهت
خوشحالم بعد از مدتها شما رو می بینم .... این مرگ هم سوژه ی
باحالیه . واقعا اگه مرگی در کار نبود ، باید از چی میترسیدیم و به چی میخندیدیم؟؟ ممنونم .. ممنونم

ویس یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

آخ با جمعه موافقم شدیداْ.به جمعه که نزدیک میشم حالم بد میشه بیا از فروغ بشنویم من عاشق این شعرم تمام حرف دلم توی اونه.مرگ در جمعه به به

جمعه های ساکت

جمعه های متروک

...

خانه ی خالی

خانه ی دلگیر

...

خانه ی پرده ،کتاب،گنجه ،تصاویر

...

خلیل سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ق.ظ http://tarikhigam.blogsky.com

سلام،

خوب شد خدا نشدی، و گرنه عجب ضد حالی هایی می زدی!

سلام . . .

حریر جمعه 16 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ق.ظ http://www.omideman53.blogfa.com

استغفرلله
باز که پست جدید کامنت دونیش بسته ست
حکم اینو داره بشینی رو دوچرخه ثابت هی پا بزنی اما جلو نری

منصوره دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ق.ظ

با این وضع اینترنت فقط زمین را تونستم گوش بدم
بوی افسردگی میداد
شاید سرمای زمستون روی شما هم اثر کرده

کوروش شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ق.ظ http://KOROSH7042 .COM

باز فرخ عزیز ما خود را در اعنکافی و عزلتی خود خواسته قرار داده است

چه شده فرخ جان؟
تطرات رو هم بسته ای؟
هر جور که راحنی
ولی بدان دوستت داریم



حریر دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.nagofteha84.blogfa.com

سلام جناب فرخ
چرا این وبلاگ اینقدر سوت و کور شده؟
آدم دلش می گیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد