چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

سخنی با سال نو

سلام      عید همه مبارک !!

توی این فایل با سال نو درددل کردم و ازش چیزهایی خواستم .

اگه تمایل به شنیدن داشتید ، لطفا اینجا رو کلیک کنید !

در سال 1391 آرزویی جز تندرستی و خوشبختی برای شما دوستانم

ندارم .... ایام به کام 

نظرات 8 + ارسال نظر
حسن زاده سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام آقای گیلانی . سال نو مبارک . من بیشتر از یک ساله که این وبلاگ و نوشته اش رو دنبال میکنم . راستش معتاد شدم و نمیشه ترک کنم . اومدم بهتون بگم که اولا سال نو مبارک و بعد هم اینکه من و چند تا از همکارانم در این مدت یک سال همیشه با شما بودیم و مخصوصا فایلهای صوتی رو با علاقه دنبال می کردیم . دستتون درد نکنه
امیدواریم بمونید و تا سالها از محضرتون استفاده کنیم .
ارادتمند و دوستدار شما : فرناز حسن زاده

سلام عیدتون مبارک
توی این اوایل سال نو اسباب شرمندگی بنده رو فراهم فرمودید

صدرا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ق.ظ

چقدر زیبا !؟؟ توصیفات و درددلهاتون با سال نو خیلی به دلم نشست و من با شنیدن این فایل خیال کردم که سال 91 رو انگار دیدید و تونستید در این گوشه باهاش حرف بزنید .
امیدوارم سال تازه برای شما و همه مردم این سرزمین
مبارک باشه

ممنون برادر
امید که برای شما و خانواده و عزیزانتون مبارک و خجسته باشه

شکیبا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سال نو مبارک
ان شائالله که سال پربرکتی داشته باشید

سلام
شکیبا جان سال نو مبارک خانوم
برای تو دوست قدیمی و عزیزم تندرستی و خوشبختی آرزو دارم
خیلی لطف کردی

کوروش پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.korosh7042.com/

سلام بر داداش گلم فرخ گیلانی عزیزکه همیشه اسمش در کامنت ها مرا به وجد می آوُرد و می آوَرد. این روزها هر یک به نوعی درگیر شده ایم میدانم
من هم درگیر حک (ه ) شدم و مسائلی دیگر
اما همیشه مطالبت را پی گرفته و می گیرم و حتی فایل های صوتی دلنوازت را گمانم کامل دارم.
اما کامنت نگذاشتم دلیش بر حسی است که منتقل می شود اینکه شاید حضورم باعث آزار عزیزانم می شود . که این رفتارم را فریناز عزیز حمل بر قهر گرفته بود که خدای ایران میداند که چنین نیست(اگرچه خود ایشان بعد از مدتها امدند و چنین گفتند-خنده) البته ایشان پس از تبریک نوروزی حقیر تشریف اوردند!!! و صد البته شرمسارم که چنین وظیفه ای را (تبریک نوروزی) نسبت به تو مهربان از قلم افتاد. همین جا فرصت غنیمت دانسته و سالی سرشار شادی و سلامتی برای تو عزیز و خانواده ی گرامیت آرزومندم
ارادتمند همیشه

سلام سلام سلام سلام و هزاران سلام بر تو باد
میدانم چه میگویی کوروش عزیز
فریناز جوان و حساس و بامحبت است ... با ما که حدود 156 پیرهن بیشتر از او پاره کرده ایم ، تفاوت دارد .
میدانم چه میگویی .. اما من و تو دوستانی چون فریناز یافته ایم که حس و حال و معرفت شان به تمام دنیا می ارزد .
کوروش عزیز من نیز تبریک میگویم . پاینده و برقرار و تابنده باش و همواره چون سروی دلجو بایست ... تا دوستان در وقت محنت و بدرفتاری روزگار به سایه ی مطبوع ات پناه آورند
قربان وجود و صفایت

Va zanaze dar man پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ http://Www.hakimehzafari.blogsky.com

Salam farokh Asia sale no mobaraket bash..delay barque neveshtehat tang shore bold..rasi man a vale esfand aroosi jarrah....


سلام و ارادت و شادباشهایم را بپذیر حکیمه جان
دیدن این کامنت را در اوایل سال نو به فال نیک میگیرم و به دوستی با تو افتخار میکنم . برایت در همه ی ایام زندگی خوشبختی و آرامش میخواهم!
این کامنت چشمانم را به اشک شوق نشاند .

نازنین پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:32 ب.ظ http://rainy1989.blogsky.com

بازهم سال نوی شما مبارک استاد
افتخار داشتم که شنونده صدای گرمتون باشم و لذت بردم
امیدوارم به همه اونچیزهایی که از سال جدید خواستید برسید

راستی باور کنید اصلا دیدنی نیستم استاد
این هم یکی از مزیتهای این دنیای مجازیه که انسانها رو از دل به هم پیوند میزنه و نه از ظاهر

سلام دختر نازنینم
تبریک میگم و ازت خیلی ممنونم . من عاشق این عکسی هستم که شاید به بچگیهاتون مربوط میشه . اگه این عکس کودکیهای خودته ، که باید بگم خیلی زیباست .. همیشه دلم یه دختربچه ی این شکلی میخواست .
البته هیچ وقت هم نصیب نشد ..
دوستت دارم و امیدوارم همیشه اوضاع بر وفق مرادت باشه ..

sadeh.forever جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ http://sadeh-forever.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک
مرســی ممنونم

منم امیدوارم سالِ خیلی خوبی داشته باشید با روزهایی پر از شادی ...
موفق باشید و سر بلند

سلام . . . سرت سبز و دلت خوش باد

محمد شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ق.ظ http://migam.blogsky.com

سلام عمو
سال نو مبارک . براتون آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم .

سلام ... محمد جان سال نو برای شما هم مبارک
امیدوارم امسال همه ی آرزوهای خوبت به تحقق برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد