چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

فروردین

نیمه ی دوم فروردین ماه هر سال برایم یادآور خاطرات ویژه ای

است که اغلب کامم را تلخ می کند .

کاش آن خاطرات نبود تا این روزها در آرامش و لذت از بهار 

سپری می شد .... اگر خواستید بشنوید ، لطفا اینجا را 

کلیک کنید !

نظرات 6 + ارسال نظر
حماد دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ب.ظ

سلام استاد
بهار با تمام زیباییها و شکوهش واسه من خاطره از دست دادن عزیزیه که وقتی رفت خیلی چیزا رو با خودش برد .
چیزایی که بعد از ۴ بهار هنوز غم و سنگینی نداشتنشو حس میکنم. خاطرات
بیا دریا شویم وجی بسازیم
بیا بر قامت دریا بتازیم
بیا دیوانه وار این زندگی رو بسازیم و بسازیم و بسازیم
اما ........
شاید گذر زمان گرد فراموشی رو خیلی چیزا بزاره اما چیزهایی هست که هیچ وقت فراموش نمیشن

سلام بر حماد عزیز و نازنینم
نمیدونم در کار خداوند چه حکمتیه که توی بهار خیلی از آدمهای
دوست داشتنی رو به سوی خودش می بره !!
در همین اولین روزهای فروردین دوست هنرمند و بی نظیر ما (امیر بدر طالعی) که در تئاتر کشور از بهترینها بود ، در سالهای جوانی عمرش از دست رفت ... بله علیرغم اینکه انسان موجودی فراموشکاره ، اما خیلی از چیزها رو نمیتونه از یاد ببره !
در ضمن یاد اون عزیزت هم بخیر .... و روحش شاد!

هامون دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

با درود بی پایان.چه فروردین ... بود!!!!! دوستاتون جلوی چشمتون جونشونو واسه این خاک دادن.خالصانه جان سپردن.اما امااااا افسوس که یه عده ای تمام رشادتای دوستاتونو پای خودشون نوشتند.امید به روزی که ناگفته ها گفته شود و رسوایان رسواتر شوند.و خوش به حالتون که چنین دوستایی داشتین.راستی تا یادم نرفته صداتون خیلی دلنشینه.اینم یه نعمت واسه خودش.که به شما عطا کرد تا مرحمی باشه واسه زخمای کهنه.نه اسیدی باشه واسه سوزوندن ادما.نمیدونم چرا هر کاری میکنم نمیشه نرم جاده خاکی!!!!!!

هامون عزیز آدم باید خودش از عملکردش خرسند باشه ... اونهایی که در جنگ رفتند ، اصلا هیچ تعلقی به این زمین نداشتند .
مثل حسین پناهی که همیشه آرزو می کرد بیشتر از 40 سالگی رو نبینه !
بله من خیلی خوشحالم که با اون آدمها زندگی کردم ... خیلی
خدا رو شکر از هوایی تنفس می کردم که اونها ازش تنفس میکردند .....
اینو هم بدون که این روزها جاده خاکی بهتره ... چون آسفالتهای ما پر از دست اندازه !!

پرنیان دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام فرخ عزیز
گوش کردم ... راستش همه ی ما به شکلی یا به نوعی از دست داریم ، چیزهائی و یا کسانی رو که برامون خیلی عزیز بودند. فلسفه ی زندگی همینه که از دست بدی تا قوی بشی. از دست بدی و دوباره بدست بیاری و هر بار یک تجربه یک درس. گاهی وقتها خاطرات رو باید زووم نکرد روشون چون ویران می کنه آدم رو . گاهی وقتها خوبه یادآوریشون همراه با اشکی و یا لبخندی ولی دائما زندگی کردن با گذشته ویرانیست. البته اینا که نوشتم نصحیت نیستا ! من برای خودم هم همیشه میگم و مرور می کنم که فراموشم نشه. گاهی وقتها آدم به گذشته که فکر میکنه احساس غرور می کنه با داشتن چیزهائی که فقط خودش ارزششون رو می دونه .
و من می دونم این چیزهائی که گفتین چقدر ارزشمنده و همینه که قلب آدم رو به درد می یاره .
امیدوارم زندگی تان سرشار از آمدنها باشه ... آمدنهای خوب.

سلام عزیزم
من میگم که داری نصیحت می کنی .... چه عیبی داره؟؟؟
آدم وقتی خیرخواه کسی باشه نصیحت میکنه .... ممنونم
من مدتهاست که از گذشته ها فرار می کنم ... یعنی دیگه مثل سابق خیلی بهشون نزدیک نمیشم ... شما درست میگی
میدونم که گذشته های اندوهبار مخربه
شاد و متبسم باشی الهی

جودی آبوت سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://joudi-aabot.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااای سلام .خوبی؟ خیلی دلم برای اینجا و شماها تنگ بود

سلاااااااام خواهر نازنین و عزیز من که رفت پولدار بشه و دیگه ما رو از یاد برد؟؟! یادش بخیر اون درددلها یادش بخیر اون نصیحتها یادش بخیر بابا لنگ دراز و ...... خیلی خوشحالم کردی .... دوستت دارم و به شوهر عزیزت سلام برسون

نیکو سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:32 ب.ظ http://boyekhobegandom79.blogsky.com

سلام خانوم .... چطوری عروس خانوم ؟؟
سال نو مبارک تو نباید غصه بخوری عزیزکم
شادیهای بزرگ از آن تو باد

تنها سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام فرخی عزیز..اینجا خونه ی جدیدتونه یا خونه قبلیتونه؟
من گیج شدم :(((

سلام تنهای عزیز
اینجا خونه ی متروکیه که یه روزی توش زندگی میکردم و دوستان خوبی یافتم و لذت بردم . خونه ی جدید من در داریه است و الان مدتیه که همونجا هستم . البته گهگاه سری به این جا میزنم ... به یاد گذشته ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد