چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

قرار عاشقی

لطفا برای شنیدن فایل صوتی اینجا را کلیک کنید .

نظرات 5 + ارسال نظر
نرجس چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ب.ظ

دلم خواست در سن 40 سالگی عاشق شوم .
این فایل بدآموزی داشت

صدرا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ

داغ دلم تازه شد
عشقهایی کز پی رنگی بود
عشق نبود عاقبت ننگی بود

آغازی دیگر پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ق.ظ http://start2.blogsky.com

آن روز دیگه بر نمی گرده

ویس جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

چه تابلوی زیبایی بود ،این قرار عاشقی...یک صبح مه آلود زیر یک درخت..........................

این بار من یکبارگی در عاشقی پیچیده ام

این بار من یکبارگی از عافیت ببریده ام

دل را زخود بر کنده ام،با چیز دیگر زنده ام

عقل و دل واندیشه را،از بیخ و بن سوزیده ام

ای مردمان، ای مردمان از من نیاید مردمی

دیوانه هم نندیشد آن ،کاندر دل اندیشیده ام

.
.
.

. . . . و چه کامنت و شعر زیبایی !!! ممنون

مرضیه شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

عالی بود فرخ جان، حرف نداشت.

ممنون . . . خوشحالم که به کلبه محقر ما سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد