چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

خدانگهدار چاخان

دوستان     عاقبت وقت اثاث کشیدن و رفتن فرا رسید .  بدون آنکه دچار قر و اطوار

مشاورین املاک شوم و منت بانکها را بکشم و وسایل منزلم را بفروشم و به پیسی

و در به دری بیفتم ، خانه ای نو تهیه کردم و از اینجا رفتم .


در وبلاگ جدید نام واقعی ام را خواهید دید .... اگر در طول این مدت سخن تندی

و یا مطلب نامربوطی از ناحیه ی فرخ گیلانی صادر شد ، بر او ببخشایید .

زندگی در عالم استعاره گاه انسان را به گو نه ای لطیف ، آزار می دهد ........

دعا می کنم که مدتها در آن منزل باقی بمانم و از فیض دیدارتان همچنان بهره مند

شوم .  راستش را بخواهید ... حالا که رفتن و دل کندن حتمی شده ، نسبت به این

خانه احساس دلتنگی می کنم .

کشت ما را این نوستالوژی .... شرقی بازیهایم را در همین جا به پایان می برم و 

نشانی تازه را در ذیل همین صفحه برایتان می گذارم .


                                                                                  ارادتمند:فرخ گیلانی


www.dariyeh.blogsky.com   ویا          www.dariyeh.com  

نظرات 4 + ارسال نظر
منصوره یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ب.ظ

خانه جدید مبارک

پرنیان دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:31 ب.ظ

سلام
بد نیست گاهی هم اینجا به همان سبک قبل بنویسید.

سلام .... سبک من تغییر چندانی نخواهد کرد دوست عزیز
فقط خواستم دیگر اسم مستعار نداشته باشم .... شاید دلیلی
بی اهمیت باشد . اما فقط همین بود همه ی ماجرا

نازنین سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:39 ب.ظ http://goldoonak.blogsky.com/


خونتون مبارک باشه!

سلام نازنین خانوم
ممنونم .... فعلا که مفته و پول نمیخواد .
می ترسم در آینده بابت همین خونه ها هم ازمون پول گنده بگیرند .

تنها سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

اى دوست
تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى
تا تو هستى زندگى باید کرد . .
:)))

بی نهایت ممنونم
این تعابیری که در باره ام به کار بردی ، شرمنده ام کرد
من کجا و این همه لطف و عنایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد