چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

تفریح سالم

حسن بچه پولدار بود و بیکار .... هر روز یکی میومد و پولی بهش میداد و میرفت!

مثلا 15 سال پیش بطور متوسط ماهیانه بالای 10 میلیون درآمد داشت !!!

چند تا مغازه و خونه و دفتر تجاری و کارگاه و اتوبوس و کامیون ، بهش ارث رسیده

بود و با گرفتن کرایه و حق السهمی که از ماشینها عایدش میشد ، زندگی میکرد!

اهل دود و اعتیاد و ورزش و این حرفها نبود و در عوض یه تفریح سالم داشت که

زندگیش رو زیبا میکرد ... تفریحش هم این بود که هر سال یه زن میگرفت !!؟؟

دوست شدن با خانومها و معاشقه های پیش از ازدواج و خواستگاری و بله برون و

مراسم عقد و عروسی و انتخاب خونه و ماه عسل و ... حداقل یک سال سرش رو

گرم میکرد و براش خوشایند بود!!

مهریه ی هر زنی هم بیشتر از 12 تا سکه بهار آزادی نبود .. به نیت دوازده امام

12 تا سکه مهرشون میکرد و معمولا اونها هم پیش خودشون فکر میکردند که

بالاخره شوهر پولداری نصیبشون شده و بعدها خرش میکنند و بیشتر ازاینها

گیرشون میآد.    اما حسن بعد از یک سال بنای ناسازگاری رو میذاشت و اینقدر

بامبول در میآورد تا طرف خودش تقاضای طلاق میداد !!!

ناگفته نماند که دو تا وکیل زبل و همه فن حریف هم داشت که خیلی به دردش

میخوردند ....  خود حسن آقا هم به اونها وکالت میداد و مخفی میشد و زنها که

میدیدند حسن دیگه براشون به درد نمیخوره و شوهربشو نیست ؛ تن به طلاق

میدادند .   غافل از اینکه در همون موقع حسن جون داره توی جزیره کیش با یکی

دیگه از آینده و ازدواج و عشق و عاشقی و دلدادگی حرف میزنه!!

شاید براتون جالب باشه که بدونید الان حسن داره چی کار میکنه؟؟؟  الان دقیقا

چهار ساله که حسن با یه خانوم زندگی میکنه و اصلا هم به فکر طلاق و جدایی

نیست ... خود وکلای حسن در تعجب اند که چرا حسن دنبال یکی دیگه نمیره؟!!

منم داشتم از فضولی منفجر میشدم و همش دنبال این بودم تا آمار حسن رو بگیرم

و سر از کارش در بیارم !!    پریروز متوجه شدم که حسن به این زنش که شاید

هفدهمی و یا هیجدهمی باشه ، حسابی دل داده!!!؟

باورم نشد وقتی فهمیدم که دو تا خونه توی فرمانیه و نیاوران به نامش زده و 

لحظه ای ازش جدا نمیشه .   تلفنی بهم گفت:نمیدونم در وجود این زن چیه که

منو وابسته کرده؟؟    جالبه که این خانومش ریخت و قیافه ای بسیار معمولی داره

و ظاهرا آدم عجیب غریبی نیست ... ولی توی وجودش مغناطیسی هست که

حسن رو مفتون کرده ... حالا اینو جایی نگین لطفا      حسن تصمیم داره تموم

دارو ندارش رو به نام این زن بکنه !!  میخواد بهش ثابت کنه که توی این دنیا چیزی

از اون مهمتر و بهتر نیست !!!    بهش گفتم : خره   شاید تو رو بذاره  و بره و بدبختت

کنه !      گفت : مهم نیست ! فقط میخوام بهش ثابت کنم که دوستش دارم!!

نظرات 20 + ارسال نظر
جودی آبوت دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ http://sudi-s.blogsky.com

برای حسن خوبه و برای زن بد ! اگر من بودم اصلا زن همچین آدمی نمی شدم مرده شوره دوست داشتن اشم ببرن

من از این عصبانیت خانومها خوشم میاد!!
چون ثابت میکنه زنها غیرتمند و حساس اند!!

آرمان دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

هر مردی یه روزی تو یه سنی گوشاش مخملی میشه
این قانون طبیعته
اما آی کیف داره عاشقی. آی کیف داره!
من که حاظرم صدبار دیگه به دنیا بیام تا دوباره عاشق بشم.
فرخ خان! درست نمی گم؟

چون ممکنه روزی این کامنت توسط خانومت خونده بشه از جواب دادن معذورم

الهه دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.elaheh.blogsky.com

چه جالب

بله خانوم
دنیا حکایتها داره

حریر دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://harirestan.blogfa.com/

سلام
میگما شما چه آدمای عجیبی تو زندگیتون هست
من فکر می کنم این زن حسن متاوت از بقیه نیست اما حسن تونسته خودشو پیدا کنه
شاید سنش داره می ره بالا و احساس نامنی می کنه و می خواد اینو برای خودش نگه داره
شایدم خدا زده پس کله اش که تلافی اون زنهایی که این باز زندگیشون بازی کرده از سرش در بیاره
کسی چه می دونه ما که از فردا خبر نداریم
اما به وضوح دیدم که هر کاری تو این دنیا بکنی نتیجه اش رو همین جا می بینی
امضا حریر مغرور

سلام حریر مغرور
من توی زندگی با هر کسی که دلت بخواد آشناشدم و گاهی رفاقت کردم .
از معتاد و قاچاقچی و قاتل بگیر تا استاد دانشگاه و نویسنده و شاعر و ...
الان هم توی رشت هستم و متاسفانه خوانندگانم غالبا در تهران !
در غیر این صورت مطمئن باش خیلیهای دیگه رو کشف میکردم.
خیلی از این مردم شناسی لذت میبرم!! من زمانی مدیر یه قسمت در اداره بودم و اون وقتها سنم ۲۹سال بود ... کارمندهایی داشتم هم سن و سال پدرم که یکیشون در دوره جوونی و توی امریکا دستیار دوم هیچکاک بود!!
باور کنید که همه شون منو به عنوان رییس خیلی زود پذیرفتند!!
چون میدونستم چطور باید باهاشون رفتار کرد!! من بیشتر از ۴ سال رییس اونها بودم و الان بعضیهاشون که مهاجرت کردند ُ از امریکا و اروپا بهم زنگ میزنند و حالم رو میپرسند!! البته فکر نکن همش لی لی به لالاشون میذاشتم... نه ضدحال هم میزدم!! اما خب دیگه ....
میخوام بگم ما دوست و رفیق و آشنای عجیب زیاد داشتیم!

محمد دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:41 ب.ظ http://migam.blogsky.com

سلام عمو , به قول یکی از بچه ها تو این دوره و زمونه بهترین شغل اینه که بچه مایه دار باشی .
از اونجایی که دنیا دار مکافاته میترسم این خانوم یه مامور باشه از طرف خدا واسه ...

سلام گاهی وقتها فقط یک زن در دنیا میتونه قلب مردی رو فتح کنه!!
ممکنه اون زن در همه ی عمر یک مرد سروکله اش پیدا نشه .... اما اگه پیدا بشه ُ همین میشه که نوشتم

بانوی شرق دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

آسمان است دل هر مردی
نامرادی ابرش
این قدر بس که زنی سر برسد
تا هوا صاف شود.

به به چقدر شورانگیز و عالی؟!!!
ممنون بانو

شکیبا دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ

یاد فیلم نیش زنبور افتادم!
البته یه ذره قضیش با این فرق داره ولی تو اصل ماجرا که زنهای جور واجور میگرفتند یکی بودن و هم اینکه آخرش دلشون پیش یکی از این زنا گیر میکنه!!
ولی به نظر من خراب کردن زندگی زنان اصلا نمیتونه شایسته ی نام تفریح سالم باشه!

برای آدمی نظیر حسن تفریح بود و سرش رو گرم میکرد!!
اون فیلم رو هم من ندیدم!! کاش میتونستم اون فیلم رو بدم به حسن تا تماشا کنه

absolution دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.absolution.blogsky.com

موی تنم سیخ شد...
عشقش یه طرف... ریسکش یه طرف!!
من بودم نمی دونستم کدوم و انتخاب کنم!!
عشق بهتره!!
اما به ریسکش می ارزه؟!

باید در وضعیت حسن باشی و نظر بدی
من هیچ وقت در شرایط حسن آقا نبودم و نمیتونم جواب بدم

ویس دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

به قول آقای فردوسی پور:چه افراط و تفریطی داره این حسننننننننننن.ولی نیتش منو کشته.آخی عزیزمبزاریم یکی تو این دنیا حالشو ببره.مگه بخیلیم؟

به حسن گفتم: اگه تو بمیری و زنت بره شوهر کنه ُ چه حالی بکنه اون یارو؟؟
بله اینو گفتم و انگار حسن کر بود و نشنید اصلا

pink(ساحل) دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ http://www.togetherlife.blogsky.com

آدرس خانمو لطف میکنید؟!

میخوای حسن خونت رو بریزه؟؟؟

فاطیما دوشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ http://autumal7fatima.blogsky.com

سلام بر فرخ عزیز
نه به حسن آقا نه به دوستشون...!!!
ای کاش یه کوچولو از آقا فرخ ما یاد بگیره ای کاش...

این نظر لطف شماست . من شرمنده ی شما شدم

کوروش سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com

اول نمیدانم چرا دلم به حال وکلا سوخت
آخه فرخ جان من و تو از کجا بدونیم که اون چه دیده ؟
که بخواهیم قضاوت کنیم
من یک تجربه بیشتر نداشتم
بقول شاعر بینوا تو مو میبینی و او پیچش مو

کامنتی حکیمانه بود این کامنت
کوروش عزیز باید در باره اش بیشتر اندیشید

حریر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ق.ظ http://harirestan.blogfa.com/

سلام من برگشتم جوابمو بخونم
مگه من فکر کردم لی لی به لالاشون گذاشتید؟؟
نه فقط برام جالبه که آدمای زندگیتون همه عجیبند
به هر حال مرس از جواب کاملتون

شما هم یکی از همون آدمهایی هستید که عجیب به نظر میرسند
میزان آشنایی من با شما ناچیزه ... وگرنه در باره تون پستی مینوشتم

فیل نازنازی سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

میگم بابایی، به ازای هر یه دونه "دون ژوان" یه دونه "حسن" باشه خوبه ها، نه؟

بله خاله ی عزیزم گل گفتی۱

پرنیان سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام

ببینم فرخ عزیز! این حسن آقای شما احیانا به یک بیماری لاعلاجی ... خدای نکرده ایدزی ... ام اسی ... سرطانی ... چیزی مبتلا نشده؟!

سلام تا جایی که من میدونم حسن آقا سالم و قوی هستند!
خودش پیش بینی کرده تا ۱۲۰ سال زندگی خواهد کرد
تگرانی و کنجکاوی شما رو درک میکنم

آغازی دیگر سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:33 ق.ظ http://start2.blogsky.com

هیچ وقت باور نمی کنم که مردی تا این حد عاشق شده باشه یا بتونه اینقدر عاشق بمونه
به نظر من که اصلا امیدی به این عشق نیست

مردهایی که زن زیاد دیدند و به اندازه ی کافی توی دنیا گشتند
ممکنه یه روزی تا این حد عاشق بشن و کرک و پرشون بریزه!
مردهای ندید بدید همیشه ابروریزی میکنند

یه دوست سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ب.ظ

یه سبد گل.

مرسی دوست خوبم
نمی شناسمت !! اما میدانم که یک سبد گل گران تمام میشود!

sadeh.forever سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ب.ظ http://sadeh-forever.blogfa.com

سلام

این تفریح سالمه ؟؟!
..... میخوام ثابت کنم دوستش دارم !!

سلام متوجه نمیشم
به کی میخوای ثابت کنی؟

حامد چهارشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ http://gohism.blogsky.com

سلاام داش فرخ..شرمنده دیر اومدم..از 25 دی !
پست قشنگی بووود..هر مردی نیاز به یک زن داره،کسی که تموم راه بخواد باهاش باشه...خدا هم برای آقا حسن جوور کرد
اما تفریح باحالی بود

سلام حامد عزیز هر جایی که هستی و هر کاری که میکنی
آرزوی من اینه که موفق باشی و تندرست

و زنان در من پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.hakimehzafari.blogsky.com

به به..
اگه زبونم لال حسن آقا سرش یه جایی خوردو تصمیم به طلاق گرفت(البته قبل از زدن تمام دارو ندارش به نام اون زن)!ممنون میشم یه اطلاعی بهم بدی!!

مطمئن باش خبرت میکنم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد