چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

چاخان ۲

خوشامدگو زبان آور خالی بند

یک سوال قدیمی

مردها معمولا در باره همسر آینده خود حساس و سختگیرند و اصلا تمایل ندارند با دختری

ازدواج کنند که قبلا با مرد و یا مردانی دیگر رابطه داشته است!

چه بسیار دخترانی که دل به پسری می بندند و مدتها رفاقت میکنند و قرار ازدواج میگذارند

و ناگهان به محض اینکه دختر از روی یکرنگی به درددل می نشیند و میگوید که پیش از این

با کسی دیگر مرتبط بوده و به او دل بسته ، همه چیز به هم میریزد و پسر عاشق از

محبوبش دست می کشد و او را رها میکند!!؟

مردان در این مقوله سختگیر و متعصبند و غالبا اهل گذشت نیستند و علی الظاهر

نمیتوانند با زنی ازدواج کنند که قبلا طعم عشق مردی دیگر را چشیده باشد!

سالها پیش از بزرگی باتجربه و عاقل ، همین موضوع را پرسیدم و نظرش را جویا شدم ..

گفت : انسان و حیوانات و جانوران بسیاری همینطورند . به طور ذاتی و غریزی در باره

همسران شان واکنش نشان میدهند و معمولا نرها اجازه نمیدهند که مردی دیگر به حریم

ماده ها وارد شود ... مگر اینکه در مبارزه با نری که رییس خانواده است ، غالب شود و

به پیروزی برسد!        گفتم : کاملا درست فرمودید !!  اما مثلا یک شیر نر فاتح پس از فراری

دادن نر شکست خورده ، حاضر میشود با ماده های او جفت گیری کند ... اما انسان چنین

نیست!؟/   گفت : البته تفاوتهایی وجود دارد . اما به هر حال انسان به دلیل برخورداری از

عقل و درایت ذاتی خود نتیجه گیری میکند و بر اساس نتایج بدست آمده دست به عمل

میزند! ضمن اینکه باید توجه داشت که مردها از حیوانات نر خودخواهی بیشتری دارند و

حتی راضی نمیشوند با زنی پیمان ازدواج ببندند که قبلا با مردی دیگر ارتباط داشته است!

گفتم : بله    این خودخواهی مانع میشود !!   چون در گذشته و زمانی که زنان بدکاره

در محلات بدنام کاسبی میکردند ، گاه مردی پیدا میشد که دل به زنی روسپی می بست

و او را توبه میداد و عقد میکرد و به خانه اش میاورد و تا انتهای عمر با او در زیر یک سقف

زندگی میکرد!!      معمولا چنان مردانی آنقدر گذشت و حمیت داشته اند که بر خودخواهی

و تعصب ذاتی خویش فایق آیند و زنی را از منجلاب تباهی و فساد بیرون بکشند و او را

به همسری برگزینند!! 

اکنون من در شگفتم که چطور مردان جوان ما راضی نمیشوند حتی دختری را که مثلا شش

ماه با پسر دیگری دوست بوده ، به همسری برگزینند!!؟   دختری که به لحاظ عفت و حیا

اصلا با آن زنان بدکاره قابل مقایسه نیست!!

.... و این سوال سالها در ذهن و جان من ماندگار شده و آزارم میدهد ... براستی تا به حال

پاسخی برای این پرسش دشوار نیافته ام!!؟؟

نظرات 31 + ارسال نظر
حریر چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:34 ق.ظ http://harirestan.blogfa.com/

سلام دوست من
اینم یکی دیگه از معضلات اجتماعی ماست
که البته تو ایران پررنگه
اینطور که من شنیدم از قدیم مردا دنبال چیزهای نایاب و دست نایافتنی هستند
چیزی که راحت به دست میاد قدرشو نمی دونند
من خودم دختر نجیبی رو می شناسم که از
سواد* کمال *نجابت *زیبایی *هیچی کم نداشت یک بار ازدواج کرده بود و فقط دوماه زندگی کرده بود
به یکی از پسران فامیل پیشنهاد دادم
اون پسر با وقاحت تمام گفت سیبی که یکی قبلا گاز زده و انداخته توی جوی خیابون من نمی رم برش دارم
خوب تا وقی این افکار تو کشور ما هست و مردا دنبال چیز دسن نخورده و دست نیافتنی هستند منو شما جوابی برای این سوال پیدا نخواهیم کرد
بدرود

سلام ... قبول کنیم که مردان در مرام و اخلاق متفاوتند !!
متحیرم چون شما!؟؟

آرمان چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:02 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

فرخ خان اندیشمند! اگر جوابش رو پیدا کردی به منم بگو.
این سوال منم هست. گاهی انقدر آزار دهنده است که از جنس مرد بودن ناخوش میشم.
ولی میدانم این به ذات مردها بر نمی گرده
این یک عادت تلخه که روزی باید با جراحی دردناکی مداوا بشه
البته از منظر روحیه مالکیت مردها نسبت به زنها کمی قضیه فرق میکنه
شاید غریضه مالکیت مسبب این باشد که فابریک هر چیزی را بیشتر ترجیح میدهد
آقا من نمیدونم
جواب گرفتین به منم بگین!
ولی در مورد خودم این قضیه صدق نمی کنه
من همچه احساسی و تفکری ندارم

به ذات مردها برنمیگرده؟؟؟
پس به کجای مردها برمیگرده؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ق.ظ

فرخ خان! مثل همیشه در صدد عیار سنجی مخاطبت هستی! کی از این کار که شاید ناخودآگاه برایت تبدیل به لذت شده بر میداری نمی دانم! اما چون قلمت را دوست دارم کوتاه نمی آیم و همچنان برای خواندن که نه! بلکه خوردن مطالبی چون نامه به خودت انتظار می کشم! ضمنا پاسخ حلقه مفقوده و پرسش دشوار شما عشششششششششششششششق میباشد.

سلام دوست ناشناس و عزیز ... ممنونم!
باور کن که در صدد بازجویی و حرف کشیدن نیستم!
من برای دلم مطلب می نویسم و شما هم البته تعابیری دارید
.... عیبی نداره!! من تسلیمم و ارادتمند

sadeh.forever چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ق.ظ http://sadeh-forever.blogfa.com

سلام
تو را به اندازه ی مسافت همه راههایی که در جهان ما ساخته اند ...
کاش هیچ مسافتی نبود !!
ب هر حال زیبا بود

اینقدر که موجودات خودخواهی هستید
خودتون تو کار خودتون موندید .. ببینید ما چی میکشیم !!

سلام مردها خودخواهند؟؟ شاید

آرمان چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ http://abdozdak.blogsky.com/

بههههههههه! شما هم که سوال پرسیدین
شاید به همون جریان مالیکت بر میگرده؟
شایدم به عقاید غلط جامعه مردانه بر میگرده؟
شایدم به بوی قورمه سبزی کله مردا بر میگرده؟
شایدم به زور و بازوی مردا بر میگرده؟
شایدم به شلوار مردا بر میگرده؟ از حیث دوتا بودن و غیر دوتا بودن
شایدم به تواضع و فروتنی خانمها هم مربوط باشه
شایدم به این بر میگرده که خانمها هنوز مفهوم فمنیست رو درست درک نکردن و برای تحقق آن تلاشی نمی کنند.
ولی هر وقت شما یه مادرشوهری پیدا کردین که از عروسش یه نوه پسر نخواد منم به شما میگم به کجا بر میگرده فرخ خان!
چرا از ادم حرف میکشید قربان سوالات سختتون بشم

از اینکه این همه حرف از شما کشیدم خوشحالم!!
مرسی

جودی آبوت چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://sudi-s.blogsky.com

اینا همه فیلمه به خدا ! یه دوستی حرف قشنگی میزد .میگفت : پسرهای ایرانی حاضر نیستند با دوست دختر خودشون ازدواج کنن . حتما باید برن با دوست دختر یکی دیگه ازدواج کنن !
آی لذت می برم این دخترهایی رو می بینم که سر پسرها (به خیال خودشون زبل) رو کلاه میذارن .آی لذت میبرم کسی که معیاراش برای انتخاب همسر انقدر احمقانه اس باید مثل احمق ها باهاش رفتار کنی

بله عزیزم! من قبول دارم که بعضی از پسرها آبروی سایر آقایون زبل رو بردند! جالبه که نمیخوان از مردان مجرب یاد بگیرند!!

بانوی شرق چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

امروز داشتم به این فکر می کردم قصد توهین ندارم
که چرا مردا اینجورین؟! هرچه قدر هم ساده باشی بازم آخر سر یه کاری میکنن که تو خونه بشینی! و از اینکه یه زنی پشیمون بشی
از صد تا مردی تو خیابون از کنار یه زن رد میشن حداقل ۹۵ تاشون یه تیکه میندازن
واقعا چرا؟!
ببخشید٬ولی این نهایت بی شرمی که وقتی خودشون اینجورین ٬اونوقت موقع ازدواج اینقدر متعصب و کوته فکر

۹۵ درصد تیکه میندازند؟؟ نه خانوم ... نه عزیز من
مردهای جامعه ما اونقدرها هم دیگه اوضاع شون خراب نیست
اگه میگفتید ۴۰ در صد قبول میکردم

نیکو چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ

فرخ جان دست رو دلم نزار که خونه . بلا نسبت شما کو مرد و مردونگی ؟ بد نیست پست امروزمو بخونی باز تو یه حال و هوا نوشتیم

سلام نیکو جان ... ممنونم که منو در ردیف مردهای بامرام قرار دادی!

تو چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

ضحی خیال باطل...

نمیدونم چی بگم!!

آغازی دیگر چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://start2.blogsky.com

مردهای ایرانی...........................
چیزی نگم بهتره

چرا اینقدر همه از مردهای ایرانی دل پری دارند؟؟؟
من که به مردهای ایرانی عشق میورزم!! به خاطر همون شیطنتی که در رفتار و نگاهشون هست

فیل نازنازی چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:33 ب.ظ http://golemamgoli.blogsky.com

سلام بابایی

تو هم میای سر قراری که این برو بچ گذاشتن؟ خیلی دلم میخواد ببینمت.

سلام .... به به به به به
کجایی تو ؟؟ حالا شدی فیل ناز نازی؟؟ یه وقتهایی که نقطه خانوم بودی و یه وقتهایی هم خاله کوچیکه و حالا فیل؟؟؟
خوشحالم که بهم سر زدی!! اگه توی اون جمع تو هم باشی ُ نمیام!!
میترسم باهام درگیر بشی و دعوا راه بیفته!! اگه نمیری خبرم کن!

شکیبا چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:04 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام
شاید واسه خاطر اینکه خدا جنس مردان و ذاتشون رو میشناخته به زنان قدرت تحمل تنهایی و زندگی بدون مردان رو به شکل مضاعف عطا نموده است!

سلام خانوم ... این هم نظریه برای خودش ...
ما که از خدامونه درست باشه

بانوی شرق چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://www.royavash.blogsky.com

قصد توهین نداشتم
ولی چیزیه که هست
به نظرتون ۴۰ ٪ خیلی کم نیست؟
البته قبول دارم ۹۵٪ خیلی زیاده٬ من کلا چند روز اوضاع خوبی ندارم
به حرفام توجهی نکنید

من اهل چونه زدن نیستم ... باشه ۴۵درصد

بانوی شرق پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.royavash.blogsky.com

نه دیگه ۵۵٪ خیرشو ببینی

جون خودم دیگه راه نداشت ... وگرنه از ۴۲ درصد بالاتر نمیومدم.
خلاصه تا ۴۵ بگیر و رضایت بده تا از گرونفروشی نیومدن سروقتمون

حریر پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ http://harirestan.blogfa.com/

سلام جناب فرخ
اومد برم بخوابم گفتم یه سر دیگه به وبلاگ دوستان بزنم
دوباره نوشته شما نظر خودم و پاسخی که بهم دادید رو خوندم
به نظر من مردها در مرام و اخلاق متفاوت نیستند
اتفاقا خیلی شبیه همدیگه هستند
گاهی استثنا پیدا میشه اما تجربه نشون داده شبیه همدیگه هستند

نمیدونم چرا شما با من معمولا دچار اختلاف میشی!؟؟
من حاضرم تلفنی مناظره کنم ... البته شما قبول نمیکنید
اصلا همه ی انسانها اعم از مرد و یا زن با هم تفاوتهایی دارند ...
شما نمیتونید منکرش بشید! اگه منظور موضوع یادداشت منه که باید بگم :
بله مردها در اون مورد هم متفاوتند!!
حالا بذارید یه واقعیتی رو بهتون بگم... به عنوان یک مرد اقرار میکنم که دلیل خیانت و دله بازی هر مردی ُُُ فقط یک زن میتونه باشه!!
مردان متاهلی که به همسرشون وارو میزنند ُ معمولا زنهای مقصری دارند!!
نه اینکه زن شون خائن باشه ... نه ُ زنهاشون ولنگارن و مرد رو تنها میذارن!
خودشون رفتند خونه ی مامان شون و اقا چند روز توی خونه تنهاست و .....
بماند !! تعصب شما رو در باره مردها نمیتونم درک کنم.
ممنون که قبل از خواب به من سر زدید !! ارادت

بانوی شرق پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.royavash.blogsky.com

دیگه بی چونه ۵۰٪
نه سیخ میسوزه٬نه کباب

باشه بانو .... دلم نمیاد بیشتر از این خست نشون بدم
خب جای دوری هم نمیره ... باشه همون ۵۰ درصد!!

الهه پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.elaheh.blogsky.com

سلام . مرسی که سر زدید ! شما چه کاره اید راستی ؟! در ضمن اینکه همیشه هم این طور نیس بعضی دخترا یا پسرا معمولا کنار می یان با این مسئله ! گرچه واسه همه سخته ! چه پسر چه دختر ! به نظر من ادم اعتماد به نفس داشته باشه و اطمینان به عشق طرف مقابل می شه تحمل کرد !!!

سلام ... بنده دیپلمه ی بیکارم . . . و بیکاری آفتی است جانکاه که سبب میشود تا از این حرفها بزنی و .... بگذریم!
ممنون از کامنتت

absolution پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.absolution.blogsky.com

برای این پستت یه جمله گویا دارم!!
تو فیلم ( The american ) با بازی جرج کلونی که امسال ساخته شده...
دقیقا همین حرفت اونجا صدق می کنه...
جرج کلونی چند شب با یه دختری تو همون محله ها می خوابیده و بعد عاشق میشه و ...
اما اینجا نه...
بذار بهت بگم چرا!!
اولا که اونجه مثل اینجا 4تا خاله خانباجی جمع نمیشن صب تا شب پشت سر این و اون حرف بزنن
مردم کارشون و راحت و مستقل انجام میدن!!
بعد که اونجا قدر زنها رو بیشتر می دونن تا اینجا!!
و اینکه ما اینجا زندگی زناشویی رو فقط به این دید قبول داریم که نسلمون ادامه داشته باشه و تکثیر شه!!
کسی برای آرامش و زندگی واقعی ازدواج نمی کنه
در واقع از سر اجبار ازدواج می کنه...
و موارد زیادی که از حوصله خارجه!!
ببخشید زیاد حرف زدم!!

این جرج کلونی هم عجب شانسی داره ها
اما اینجا ایران است ... سرزمین تعصبها و متعصبان
ارادت

کوروش پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ق.ظ http://korosh7042.blogsky.com

چه حسن تصادفی
الان در یکی از وبهای دوستی صحبت از این بود که طرف عشقیش از او می خواهد که با او بیرون برود
ومن جدا از او به دلایلی که تو بزرگوار گفتی اورا منع کردم و گفتم که چنین رفتاری به ازدواج منجر نمی شود
علتش به این است مرد دوست دارد که دیگری دست اول باشد ولی طرفش حتی با کسی دوستی اس ام اسی هم نداشته باشد.
زن یک شوی بیشتر نداشته باشد ولی خودش 5تا رسمی و نامحدود غیر رسمی
خودش تا بوق سگ بیرون باشد ولی زن حتی افتاب نرفته بیات تو و جلودر بازنان همساده ننشیندو....

کوروش جان سلام!!

حریر پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 05:47 ق.ظ http://harirestan.blogfa.com/

سلام ... الحمدالله مخالفتی ندارید ظاهرا !!
چقدر شگفت انگیزه که مخالفتی ندارید!

و زنان در من پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:12 ق.ظ http://www.hakimehzafari.blogsky.com

دروووووود وای که چه بحث داغی..واقعا خیلی جالبه من که سرم درد میکنه واسه اینجور حرفا.هرچند خیلی وقته از این بحثا که فقط به حرف میگذره خسته شدهام..دوست عزیز ی درست گفته به نظرم اینهایه جور عادته عادت غلط که باید کنارش گذاشت و جودی ابوت عزیز واقعا زیبا نوشته که مردای ایرونی با دوست دختر یکی دیگ ازدواج میکنن...منکه حظ کردم.میدونید چیه به نظر من این قضاوت فقط در آقایان نسبت به خانوما نیست و ما خانوما هم دچار این قضاوت در مورد هم جنس خودمون هستیم واقعا چرا!شاید چون همیشه نجابت رو در جسم آدما دیدیم و شاید زنان بدجنس و حسود و نامهربان رو به
یک زن مهربانی که حتی به اشتباه خطا کرده ترجیح دادیم..البته این یه مثاله و نمیشه تعمیمش داد. فکر میکنم ما باید ملاک های قضاوتمون رو تغییر بدیم و بفهمیم ارزش یه زن به باکره بودن یا نبودنش نیست ..به دفعات هم خوابگیش نیست..چون در شخصیت هر انسان ظرفیت ها و قابلیت های زیادی هست....(البته با ذکر اینکه فاحشه بودن رو توجیح نمیکنم و معتقدم این صفت ربطی به مرد و زن بودن نداره و ناپسنده بهر حال!) اما بهر حال من همیشه میگم که نقش زن بنیادی تره و زن خوب سازنده تر از مرد خوب و زن بد مخرب تر از مرد بده.. چقدر حرف زدم فرخ خان..با امید به اینکه عناصر انسانی رو جدی تر بگیریم.

سلام ... سلام ...
مشتاق دیدار دوست خوبم! خیلی زیبا نوشتی و من تصور میکنم که
زنان همیشه در اجتماع بیشتر از مردها تحت نظرند!
در واقع همه عادت کردیم تا اول از همه از زنها نجابت و شرافت رو ببینیم!
یه جورایی اول از همه زن رو لایق صفات عالی میدونیم ... و مردها ظاهرا
در درجات بعدی هستند !!
شاید برای همینه که هر پدری اول از همه از دخترش عفت و حیا و نجابت رو میخواد .... در حالی که برادر اون دختر ممکنه یه لاشی بی مصرف باشه!
ممنونم خانوم

و زنان در من پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ

بنام فرخ چاخان لینکت کردم موردی که نداره؟!
باورت میشه با همکارام تا الان داریم راجب موضوع این پست حرف می زنیم..
واقعا نجابت چیه...
مردای ایرونی چیزی رو که میبینن یا میشنونن باور میکنن نه چیزی که واقعا هست و درک میکنن..و برای همین دوست دخترای یکی دیگه رو ترجیح میدن و چقدر بده که به دروغ گفتن و دروغ شنیدن عادت کردیم...چرا باید بترسیم از اینکه بگیم قبل از ازدواج مثلا بزرگ شدن رو تجربه کریم..هرچند که دیگران گفتند حماقته و نانجیبی...به نظرم حتی اگر تجربه نکریم هم باید به مردی که با ایمانش به انتخاب ما آمده بگیم تجربه کردیم..

شما محبت کردید دوست خوب و نازنینم!
در باره ی نظرتون هم باید بگم که حرف حساب جواب نداره!

کوروش پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://korosh7042.blogsky.com

شرمنده
آنقدر مطالب جذاب است و دلبرا که سلام یادم رفت
سلام و هزاران درود

شرمنده ی الطافتون هستم قربان

ویس پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ http://lahzehayenab.blogsky.com

چند سال پیش فیلمی دیدم درست یادم نیست شاید نیمه پنهان بود .بازیگر مرد از آمریکا آمده بود و در ایران ازدواج کرد وچند سال گذشته بود تا اینکه آقا فهمیدند که زنشان قبلا مردی را دوست داشته وطی ماجراهایی که بالاخره خانوم نامه ای به همسرش نوشت و برای من چند جمله ی این زن بسیار بسیار جالب بود وبهتراست که آقایون هم کمی به این چند جمله فکر کنند:نوشت.عزیزم هر بار که با دوستانت دور هم جمع می شدیم تو از ماجراهای عشقی فرنگت در حضور من تعریف می کردی و تفریح می کردی منهم گوش می کردم.چرا تو باید فکر کنی که من برای تو متولد شدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟وقبل از آشنایی با تو در خلا فکری به سر می بردم و بعد از آشنایی با تو قلبم را از گاو صندوق برای تو در آوردم.؟؟؟؟//

سلام ... ممنون!
..و چقدر تو خوب یادته اون دیالوگ!؟

حریر پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://harirestan.blogfa.com/

سلام
یکی بیاد منو از اینجا بیرون بندازه
خوب من عادت دارم به وبلاگ دوستام هر روز سر می زنم
انگاری ما رو بد عادت کردید هر روز انتظار پست جدید رو دارم
هی میام اینجا می بینم همجنان بحث شیرین مردان ایرانی پا برجاست
فکر می کنم اطلاعات همه دوستان تکمیل شد با این نظر ها

... ممنونم!! شما محبتتون همیشه شامل حالم میشه!
چشم .. پست جدید هم میذارم!

پرنیان پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ http://fathebagh.blogsky.com

سلام فرخ عزیز
اتفاقا این چیزیست که شما آقایان باید توضیح دهید در موردش!
و من علاقه مندم بدانم به نظر شما چرا مردان ایرانی قبل از ازدواج با دوست دختران متعدد روزگارانی گذرانده اند ولی اگر بدانند همسرشان با کسی دوست بوده حسابی دکوراژه می شوند؟!‌

و آیا این احساس منطقیست؟

هنوز تعصباتی در این مورد وجود داره.... شما حتما قبول دارید که تعصب پدران ما بیشتر هم بوده ... و این تعصب در روزگار فعلی کمتر شده!
من مطمئنم تا دو سه نسل بعد این تعصبات تا حد زیادی کمتر خواهد شد!!
در ایران ما هنوز عده ای از مردان خواهرشون رو برای اینکه دوست پسر داشته ُ می کشند! این تعصب بخشی از فرهنگ و تفکر مردها رو در جامعه ما تشکیل میده! بسیاری از مواقع مردها برای خوشایند
خانواده های خودشون ناچارند تعصب نشون بدن ....
اگه پسری با دختری عروسی کنه و بعدها خانواده پسر بفهمند که عروس خانوم قبلا با کسانی دوست بوده ُ اول ازهمه پوست از کله ی پسر میکنند!
اینها رو لطفا در نظر بگیرید !! مردها هم یه جورایی از سابق ُ وارث مشکلاتی هستند!!

شکیبا جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:10 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

با جواب که به پرنیان دادید من فکر کنم بهتر باشه واسه ی داشتن یه زندگی آرام یه خط پاک نشدنی دور تمام مردان ایرانی کشید!
خود حضرت محمد(ص)تمامی زنانش به غیر از یکی (عایشه)بیوه بودند...پس این نشون میده که دست نخورده بودن زن ارزش نیست و مردان ایرانی با این رفتارهای عجیب و غریب عرضه ی زندگی رو بر خود و زنان ایرانی تنگ و تلخ کردند.

با این همه باید پذیرفت که در بسیاری از موارد پسرها خودشون رو به کوچه علی چپ میزنندو توی گذشته های دختر مورد علاقه شون کنجکاوی نمیکنند

ستوده جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ق.ظ http://saba055.blogsky.com

سلام استاد بزرگ
بارها شده که دانش آموزان من این سوال را سر کلاس هایم مطرح کردن ودر موردش با هم بحث کردیم وآخر هم نتیجه معقولی به دست نیومده و آنها قانع نشدن .
اما من همین جا میگم که خوب وبد در هر دو گروه وجود داره و مردان ایران زمین مردانی خوب ومهربان وفهمیده ودارای صفات نیکی هستن و زنان با آن سیاست ودرایت ذاتی میتونند خوبی های آنها را کشف کنه و اینکه بعضی خانم ها میان ومیگن که همه مردها بد هستن من اصلا با این حرف موافق نیستم خوبی وبدی در هر دو گروه هست .
بهتر نیست کمی عادلانه تر در مورد خود قضاوت کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شما خود استاد هستید و بدین واقعیت اعتراف دارم!!
نظرتان را با همه وجود می پسندم و خوشحالم!

فیل نازنازی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:16 ب.ظ

خیلی بدی!! منو بگو این همه از خودم عشقولانه واست در کردم... من اصلندش فقط به عشق تو میخواستم بیام... دلمو شکوندی، برو حالشو ببر

سلام ... من تا جایی که یادمه از دیدن وبلاگت اظهار رضایت کردم و خوشحال شدم!! خودت هم میدونی که از نبودت ناراحت و دلتنگ بودم .
جون مادرت منو اذیت نکن

فیل نازنازی شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:05 ق.ظ



خوب من هم دلم تنگ شده بود بابایی، تو نمیدونی من جنبه شوخی ندارم؟؟ وقتی میگی: گه توی اون جمع تو هم باشی ُ نمیام!! من جدی میگیرم دیگه

من عادت دارم با لحنی جدی شوخی کنم .
این عادتمه

نیکو شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ب.ظ

اومدم که بگم قهرم باهات . چراااااااااااا سر نمیزنی به من !!!!!!!!!!!!!!!!

نیکو جان لطفا آدرس وبلاگت رو برام بنویس ...
گمش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد